Post by saudyspamopho on Feb 17, 2022 6:39:24 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Magic Tiles 3 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Magic Tiles 3 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskar många kristaller ▞▞▞
▞▞▞ Magic Tiles 3 2022 version ▞▞▞
Älskar musiken, älskar spelet, men det är lite långsammare på min enhet och gör det lite svårt. Min enhet fungerar bra och är normalt snabb.
Det är roligt och utmanande och jag gillar det här spelet för att jag gillar att utmana mig själv, och mina favoritlåtar finns i den här appen så jag gillar att utmana mig själv att höra hela låten. Det enda jag inte gillar med det här spelet är annonserna och jag hatar annonser för varje spel jag spelar. Jag gillar att jag får bra spel från annonserna och att de är korta. Det var därför jag gav det här spelet (Magic Tiles 3) 4/5 stjärnor
Överlag bra spel. Det var bättre innan de tog fart Rolling in the Deep av Adele nu spelar jag det inte så ofta
Ok app
Hur kan det här klassas som offline när man inte kan spela en låt ifall man har en dålig täckning? Fick felmeddelande om att det inte gick att anvery *friendly* persona till servern, men det ska inte behövas om det är ett offlinespel. Alla data bör ju laddas när man startar
Den har inte några av låtarna jag vill spela. Låtarna de har är bra och alla utom deras rockgenre skulle behöva lite arbete. Fördröjning gör också att jag misslyckas.
Spiele Magic Tiles 3 kostenlos auf deinem mobilen Gerät! ... spelkonsolen och upplev Just Dances bästa låtar och koreografier på din iPhone eller iPad!
Det borde tillåta alla spelare att prova VIP gratis utan några betalningar i en månad och automatiskt radera VIP-kontot efter att ha använt en månad gratis men det är ett ganska bra spel jag gillar att lyssna på musik och spela piano
Magic Tiles 3 Download MOD Apk Unlocked VIP & All items, New. Hack bluestacks magic tiles 3 piano game. Magic Tiles 3: Piano Games 2 Cheats is a
Det är roligt och det finns så många låtar men det finns massor av annonser och det är ganska svårt. Jag skulle ge det en 2 och en halv om jag kunde.
Jag gillar det men när jag lägger ut en enda annons när den är klar som om den släpar så illa att jag dör och jag vill få jingle bells rock men det står att det inte finns några annonser tillgängliga
Appen skulle ha 5/5 om man skulle kunna välja vilken musik man vill, te.x ... .Aaaa sådär
Magic Tiles 3 მუსიკა nno
coolt koncept, och väl genomfört, men vad är grejen med alla tillägg. det blir riktigt laggigt väldigt snabbt på grund av alla små popup-fönster som laddar, och det enda sättet att göra framsteg är att titta på tillägg eller betala pengar.
Helt okej😑😐
Magic tiles 3 är ett riktigt roligt spel, jag skulle säga att det är ett riktigt bra spel att spela när du är uttråkad, det finns bara ett par saker jag inte gillar med det, som att det ibland missar när du träffar något och det fungerar inte och där är massor av tillägg men det är det jag skulle rekommendera det för folk som kan röra fingrarna riktigt snabbt
Magic Tiles 3 Musiikki vvn
Det finns väldigt bra och jag gillar melodin och ibland saktar de ner takten
Mutant Fighting Cup 2 動作 uphv
Jag är så trött på när det står att det inte finns några annonser tillgängliga för att få en låt men när jag avvery *friendly* personar en annan låt tvingas jag sitta där och titta på en annons som jag aldrig ville se, och nej jag vill INTE ha din prenumeration 🙃
Det är den bästa appen i världen du kan köpa alla låtar du köpt 8 det är så roligt att du borde ladda ner den
Trevlig applikation när du är uttråkad. Det jag personligen gillar är att spelet tillåter en att tävla själv än andra (förmodligen något som behövs för samhället, speciellt Indian Society).
Ehm... jag valde 4 av 5 istället om 5 av 5 eftersom det bara fastnade på väntskärmen. Jag gav den en 4:a för på alla mina andra telefoner är spelet ganska bra. Jag vet inte att det kanske bara är jag som wifi men... i alla fall förutom att det är ett bra spel. Bra låtar, det är lite utmanande men på det roliga sättet, etc. Så ja... finns det något mer jag kan säga om det, inte säkert så mycket.
Jag kan inte hitta någon av låtarna jag letar efter (förmodligen för att de här alla är nya låtar om jag ska vara ärlig så gillar jag 1970/1990-tals rock and roll)
Det värsta sättet med det här spelet är att när jag försöker titta på ett tillägg för att låsa upp musik säger det hela tiden att det inte finns några tillgängliga tillägg. Hur får jag tillägg för att låsa upp nya låtar.
Kul men för mycket reklam!!!!
Det här spelet är det sämsta eftersom det finns för många annonser när du tappar så att du ser en annons att det är så irriterande 😡😡😡
Det här spelet är bra överlag, ger mig verkligen en utmaning, jag skulle bara vilja gilla fler låtar som jag föredrar, som mr loverman och andra, en annan sak är att det kan bli riktigt laggy, vilket gör att jag misslyckas igen, snälla fixa det
Jag älskar hur roliga låtarna är men du. Måste se så många tillägg om du inte använder pengar men överlag älskar jag det här spelet
Det finns annonser överallt, bokstavligen bara gett två låtar gratis och sedan krävs för att titta på annonser för att låsa upp fler. Vip är också galet dyrt. 5,99 i veckan? Jag skulle kunna få spotify för $10 i månaden och det är halva kostnaden för det här med fler låtar. Kommer inte höra från mig igen
Jag laddade ner det här och jag trodde att det skulle bli riktigt bra men jag hade fel det fortsätter att glicha jag försökte klicka på de svarta brickorna och det svarade inte ens alls och efter det var det bara en blå och lila skärm som fastnade. rekommenderar inte denna app
Meh
Den var ok 😐
Tack för kommentaren tillbaka, det finns egentligen ingenting företaget ens kan göra såvida du inte råkar veta varför jag måste stå ut med tillägg mitt i onlinespelet men inte kunna se dem för att få nya låtar. Om du kan svara tillbaka på det i hur man får nya låtar så skulle det hjälpa annars om inte så kommentera inte tillbaka. Jag ska bara avinstallera det.
JAG RELLY RELLY ÄLSKAR DET HÄR SPELET Jag gör RELLY men ett problem det här kan vara jag men jag kan inte hitta någon du älskade tog det bort det. Jag måste veta för att ge detta en 5-stjärna. REDIGERA DEL: fortfarande saknas någon du älskade. Och bleka finns inte i spelet... Varför? Jag kommer att betygsätta detta en 5-stjärnig om de fixar detta!
Den har S O M E-låtar. Inte särskilt bra dock. Här är några förslag på låtar: The Hanging Tree, Cups, The Nights- Bunt, Angel With A Shotgun, Rockabye, Legends Never Die, Hooked, GRRRLS, Just Like Fire, Confident, Blood // Water, Nights Like That- Bunt, Play With Fire, So What- P¡nk, Raise Your Glass, Ain't My Fault, Perfect 10, Beleiver X Thunder X Whatever It Takes, Better When I'm Dancing- Meghan Trainor, Hey Brother (byter sång), Acapella
Jag har en känsla av att det här spelet kunde ha varit bra men det var för mycket lagg. Jag menar att jag inte ens kunde ta mig igenom dansapan på grund av eftersläpningen som fanns. Jag försökte också titta på annonser så att jag kunde fortsätta låtar men jag kunde inte ens titta på en annons. Jag menar vad är poängen med att ha annonser om folk inte ens kan se dem. Om du inte har gudomligt internet skulle jag inte rekommendera det här spelet.
Jag är inte över att spendera pengar på spel men det är inte på väg att hända med ett som bokstavligen dödar din enhet med lägger till slöseri med tid du spenderar mer tid i annonser än du spelar och jag menar detta bokstavligen
Jag spelade och jag dog i en låt, och jag klickade på titta på en annons för att fortsätta spela och det stod "inga annonser tillgängliga" så jag dog och sedan kom det en annons!😠
Det här spelet är definitivt en av mina favoriter även om jag tycker att du borde ta dig dit där det inte finns så många annonser
Ja, ja det är kul men... TILL MÅNGA ADSSSS!!!! Här är ett annat problem, även när jag trycker på den högra brickan står det ATT JAG INTE TRYCKTE PÅ RÄTT Bricka!!! Och när jag trycker på en låt för att spela, står det "Inga annonser tillgängliga" SOM DUUUUUUDE DIT SÅ ARRIGTIGGGG
Så himla fyllt med annonser man måste vänta över en minut mellan rundorna. Fast annars är det ett kul spel.
Mer rap
Roligt spel, skulle vara 4 eller 5 stjärnor om det inte vore för de miljarder annonser du måste se om och om och om igen. VIP för att få inga annonser är lite överdrivet för ett "veckoabonnemang".
Magic Tiles 3 მუსიკა nno
Det här spelet är superkul men det skulle vara bättre om det hade sångarnas VERKLIGA röster istället för coverups. Annars kan jag varmt rekommendera detta spel. Och jag tycker om att spela det.
Magic Tiles 3 Musiikki vvn
det tar jättelångtid att ladda upp
Jag tycker den går alldeles för fort
Survival on Raft Ocean Nomad Simulator mod apk ... - VIP APK
Det är otroligt svårt, roligt och beroendeframkallande spel och jag älskar det och även låtarna som spelet har för oss även om vi inte har vip, jag gillar det verkligen och bara en sak som försöker göra vissa nivåer möjliga eftersom de är så snabba vid tredje kronan som sheesh